Japanse Autosport Festival 2011

Gestart door Taxloss, 22 maart 2011, 13:50:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Citaat van: Red Racer op 07 mei 2011, 20:14:20
zal wel lukken denk ik zo Tax, zal wel een serie foto's voor je maken zodat je ook een beetje kan mee genieten.
Dat is een goed idee Patrick O0

2yellow4u

Nogmaals veel succes vandaag, het weer werkt in ieder geval mee 8)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

Ok.. Leuk deze live update Bunny O0

2yellow4u

Ga zo door zou ik zeggen Hahah.

Bunny

#95
We hebben echt een ruk plek, helemaal onderop de plattegrond :(




aanrij route

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

MicraMuts

Het lijkt meer alsof je op een parkeerplaats staat?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Milo

@ MicraMuts, is ook de parkeerplek. (volgens mij)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

#98
Ik ken die plek, dat is een parkeerplaats schuin achter de hoofdtribune..dan moet je door een tunneltje en dan kom je op de eigenlijke plek waar de andere auto's staan..
Ja toch?
Staan jullie niet bij de andere clubs dan??

Bunny

#99
Ja is inderdaad een parkeerplek, binnen in het circuit zijn de mooiere plekken. Waar wij staan hebben ze ook ingedeeld als club stand...

Heartbreaker for japan sticker geplakt.







.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u


Bunny

Nog maar eentje, spot de micra's


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

Zo alweer een tijdje thuis, het was een geweldige dag! Heel veel zon en mooie auto's. Helaas hadden we niet zo'n mooie plek voor de club :(  Vorig jaar was dit toch beter geregeld door de organisatie van JAF. Ook de scheidingslijn tussen de diverse clubs was niet echt duidelijk.

Riesh bedankt voor de sample! Ik zal het binnenkort eens uitproberen.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joosie200

Sinds 7 uur thuis. Even bijkomen. Kop verbrand, maarja.. niet insmeren + Zandvoort vandaag. Enfin. Ik heb genoten. Zat mooie wagens gezien en ook zat foute wagens :P Dat waren toch wel de categoriƫen. Of je viel in de een of in de ander. Of nee, wacht: nog een derde restcategorie: overig ;) Want her en der tussen de mooie gestylde wagens trof je dan de doorsnee auto's aan :D

De plek zelf waar we stonden was weinig aan, gewoon een simpele parkeerplaats. Niet zoals bij het echte clubpaddock gedeelte, die je na een tunnel onder het circuit door te volgen bij uit kwam. Noch bij het deel aan de overkant van waar wij zaten waar o.a. Honda clubs zich een plek eigen hadden gemaakt. Maargoed, mooi weer + mooie wagens + zat te zien = goede combi :) Begon al 's ochtends vroeg, des te dichterbij je bij Zandvoort kwam des te langer het Japanse wagenpark werd op de weg  8) Heenreis verliep vlot, terugreis minder door onduidelijke bewegwijzering op de A1. Maar ach, dat mag de pret niet bederven.

Volgend jaar op de TT gern wieder. Is meteen ook een stuk korter rijden  ;) Heb verder geen foto's gemaakt. Dus bij deze mijn bijdrage: een kort verslagje.