K11 led achterlichten

Gestart door syrek, 12 januari 2011, 23:23:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dimimicra

Het verzenden duurt zo'n week ongeveer. Is eigenlijk zeer rap want het komt van Taiwan


Challenge

Moet er wel bijgezegd worden dat ze vroeger wel een stukje duurder waren als nu....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jeroen330

Diezelfde verkoper verkoopt ook zwarte koplampen..
Zelfde prijs!!

Red Racer

die je voor goedkoper via ebay kan aanschaffen.

led achterlichten vind ik nog net te usual in het normale gedoe doe mij maar een setje rare tailights.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

die koplampen zwart heb ik 85 euro voor betaald op MP nieuw met verzenden :P
sorry help niet graag iemand zijn verkoop om zeep maar mensen naaien hou ik niet van
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Die winkel dat jij op MP had gezien was een winkel die een totale uiverkoop deed. Ik heb die daar ook gekocht voor 85 euro :-) Nu kan je ze niet meer hebben aan die prijs denk ik.


Micra-K12

Prijzen zijn inderdaad gekelderd. Ik weet niet of er een mistlicht inzit? Die is verplicht voor APK...

dimimicra

Er zit geen in spijtig genoeg, je moet er zelf eentje in stoppen , maar zijn zeer moeilijk te vinden. Heb er ooit eentje gekocht en ze gaf echt niet genoeg licht voor een mistlamp ...  Ik zet gewoon altij weer mijn oude lampen op de micra om door de apk te geraken, geen last van problemen dan :-)


Jeroen330

@ Defqon: die winkel heeft ze niet meer voor die prijs.. je was een van de laatste :(

Rob

had ik ff mazzel :P ebay staan ze genoeg hoor jeroen ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

johnhonders

ik heb die zwarte lampen van hem gekocht
was niet te duur vond ik zaten ook 2 xenon sets bij
staat erg leuk