Micra K11: Silver Surfer

Gestart door Bunny, 30 september 2010, 19:16:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

davey

Citaat van: Taxloss op 19 oktober 2010, 20:35:31
De auto staat er weer netjes bij!

stadslicht bedoel je patrick:p haha

maar netjes zo hoor bunny
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Bunny

Vandaag mijn nieuwe pook binnen gekregen en gelijk gemonteerd, de pook is wel een stuk kleiner.



Ook had ik gister al mijn stadslichtjes vervangen voor andere leds die wat meer licht geven en de andere ledjes verplaatst naar mijn kentekenplaat verlichten.





Morgen komt mijn xenon verlichting binnen, hopelijk kan ik die er morgen  in zetten :D

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

zoals ik al zij bij ncn ziet er netjes uit
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

ziet er netjes uit met die led knetekenplaat verlichting :duim: is het niet iets om die knippers er bij te doen zoals sommige civics geloof ik dat je een halve sterkte van je lampjes hebt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Bunny

zo vandaag dan eindelijk mijn xenon gemonteerd :D



op de volgende foto zie je verschil in kleur met de stadslichtjes, moet maar weer opzoek naar andere :P




.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

zozo puik bunny :duim:

is dit 8000k want dat verdom ik als ik het tegenmoet rij.

heb je al eens gekeken op Ebay welke setjes wat lijkt of kijk anders eens op www.varliksaccessoires.nl voor je led verlichting.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

nopes 6000K. Ik ga binnenkort maar weer eens op ebay bestellen, kost toch geen drol :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

davey

netjes hoor daar komt volgens mij wel een bak licht vanaf. denk er wel ff aan om je koplampen te (laten) stellen! anders kan het wel eens vervelend worden voor je tegenliggers of ook klote, gezeik met de wouten:p



De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Bunny

Had de auto voor een muur staan en heb afgetekend tot hoe hoog het licht kwam en de xenon kwam nog onder die streep. Ben ook nog een stuk wezen rijden en geen auto's die hun groot licht aandeed.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

davey

oow dan zal het wel safe staan robert O0
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

emiel

 O0

flink wat licht en het staat mooi!

Bunny

Afgelopen week ook mijn LED achterlichten aangesloten.




.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

GTIMAN

Strakke kont zo!
Nu nog even die sticker van het autobedrijf eraf?
Grtz

emiel