micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaco

#90
dank je wel :).
ik moet morgenochtend even langs de nissan dealer.(v miltenburg-montfoort)
ze hebben een paar weken geleden mijn spagettispruitstuk gemonteerd en toen dus ook mijn uitlaat los gehad,maar nu hebben ze hem wel weer gemonteerd maar geen nieuwe pakkingsring bij mijn einddemper gedaan.
dus nu lekt hij daar een beetje,met als gevolg dat als ik hem doortrekt lijkt het net of er knikkers in mijn uitlaat zitten.(dat is irritant)

gr jaco

jaco

ik ben vanochtend even bij de dealer geweest voor mijn uitlaat,die lekte namelijk een beetje.
nu hebben ze het met een klein beetje uitlaten gum dicht gemaakt.(was een klein spleetje)
ik ben van plan om binnenkort even nm-parts te bellen voor een nieuw tussendeel.

gr jaco

MicraMuts

Ok nu geen last van knikkers meer dan?  >:D

het was toch de pakkingsring?


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

de pakkingsring is niet vernieuwd,daar was het lekje de klein voor ze hebben er gewoon een beetje gum opgesmeerd.
nu is hij als het goed is ook dicht,ik moest alleen even rustig aan rijden zodat het gum uit kan harden.

maar als ik wat geld heb gespaard,dan ga ik nm-parts even bellen om voor mijn micra een nieuwe uitlaat te maken. :)
ik heb nu namelijk alleen nog een kat/tussendemper/en einddemper,maar aangezien de tussendemper niet veel dempt wil ik deze weg hebben.

gr jaco lucas :)

MicraMuts

Ahh ok! ben benieuwd, wel ff fotos maken, wil wel zien!  >:D

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

ja ik zal dan fotos maken :).
ik heb vanochtend even met nm-parts gebeld voor een nieuwe uitlaat.
nu kan ik er een rvs uitlaat met een soort japstyle einddemper onder laten maken voor ongeveer 385 euro (incl montage).
dan krijg ik vanaf mijn kat naar achteren alles rvs,dus zodra ik het geld heb komt dat eronder.
nu heb ik alleen wel gevraagd naar een demper die in de orginele uitsparing van mijn achterbumper past,ik heb absoluut geen zin om mijn achterbumper te gaan verbouwen.
dus zodra ik het geld heb,maak ik een afspraak bij nm-parts.

gr jaco



w8upforme

Hoi,

Wil je deze uitlaat zonder tussendemper laten montereren??
Ik heb er zelf ook een volledig rvs uitlaat onder zitten van voor naar achter met een Japstyle uitlaat (bij ATEC laten doen), maar ben echt heel blij dat er nog een tussendemper tussenzit, omdat het naar mijn smaak echt te hard zou worden.


jaco

Citaat van: w8upforme op 21 juni 2006, 12:32:43
Hoi,

Wil je deze uitlaat zonder tussendemper laten montereren??
Ik heb er zelf ook een volledig rvs uitlaat onder zitten van voor naar achter met een Japstyle uitlaat (bij ATEC laten doen), maar ben echt heel blij dat er nog een tussendemper tussenzit, omdat het naar mijn smaak echt te hard zou worden.


ik ben er zelf er zelf nog niet helemaal uit.
ik heb nu namelijk een spagettispruitstuk op mijn micra zitten en verder alleen een kat (onder de auto) een tussendemper (orgineel) en remus einddemper (90mm rond).
tevens zit er een openluchtfilter op met rvs luchtbuis.
maar ik zou graag een beetje zwaardere sound willen hebben.
maar aangezien mijn tussengedeelte aan vervanging toe is wil ik wel eens weten wat ik het beste kan doen.(wil graag rvs hebben)

gr jaco

w8upforme

Ik zou in elk geval informeren ook bij NM parts of je zonder tussendemper nog aan de geluidseisen voldoet, zodat ie in elk geval niet teveel lawaai maakt, wel zo handig mocht de politie je langs de kant zetten en een db meting willen doen?


jaco

ik zal het wel even navragen bij nm-parts,tevens zal ik eens vragen bij atec tuning wat het kost en wat er mogelijk is voor mijn micra.
ik zal eerst eens informeren wat er mag en kan op uitlaten gebied voor mijn micra.
als ik weet wat het gaat worden,dan laat ik het jullie wel weten.

gr jaco

w8upforme

die van mij was bij Atec Euro 589.00, van af de kat 51mm doorsnee, incl tussendemper en een Invidia einddemper met losse dB killer.
Op zich niet goedkoop maar wel perfect op maat gemaakt en goede kwaliteit, en veeeel goedkoper dan  EPS of Hyperformance,
meeste werk gaat zitten in het op maat maken vh systeem ze hebben mijn bumper toen heel netjes aangepast, ik zal vanavond nog wel even een foto plaatsen.


jaco

ik heb net atec tuning gebeld en het is ook mogelijk om alleen mijn tussenstuk te vervangen door een rvs tussenstuk.
als ik dit doe dan ben ik ongeveer 200 euro kwijt.(incl montage)
aangezien mijn remus er pas onder hangt vind ik het eigenlijk een beetje zonde om hem eronder uit te halen.
dus laat ik waarschijnlijk alleen mijn tussenstuk vervangen door een rvs exemplaar en laat ik gewoon mijn remus eronder hangen.
ik ga er van de week waarschijnlijk wel even langs.

gr jaco


jaco

#103
ik heb ook nm-parts nog even gebeld wat het kost om alleen mijn tussenstuk te vervangen door een rvs tussenstuk,en dan ben ik ongeveer 120 euro kwijt.(incl montage)
waarschijnlijk hoef ik dan geen tussendemper er tussen te hebben,aangezien mijn remus einddemper blijft zitten.(die dempt genoeg)
ik ga bij nm-parts een afspraak maken.

gr jaco


jaco

ik moet woensdag 28 juni om 11.00 uur bij nm-parts zijn,dan komt er een nieuw rvs tussenstuk onder (uitlaat). :)
er komt waarschijnlijk geen tussendemper meer onder,omdat mijn remus einddemper genoeg dempt. 8)
ik zal mijn digitale camera meenemen i.v.m fotos. ^-^

gr jaco