micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

jaco

hij klinkt geweldig,echt een mooie donkere sound. 8)
tevens heb ik volgens dbm nu iets meer koppel gekregen,en ik moet zeggen je merkt het wel met optrekken,hij trekt nog iets makkelijker door.
ik ben er in ieder geval dik tevreden met het resultaat. :duim:
:) tot zondag in de meern :)

gr jaco

Erwin

:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Michiel

Ziet er goed uit, en inderdaad behoorlijk dik, zal vast lekker rijden :)

Challenge

Ziet er goed uit :duim: :duim:
Volgens mij net zo dik als ik heb :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

#124
ik heb vanochtend op de zomermeeting in de meern mijn kontspoiler en witte knipperlichten in ontvangst genomen.
hier heb ik een foto



gr jaco :)

jaco

ik heb vandaag even nieuwe bougiekabels besteld.
ik had mcc-sport in veghel gebeld,en die zei dat het niet zoveel uitmaakt om andere bougiekabels te nemen dan de orginele.
hun hadden toen bij de rally micra"s ook gewoon orginele bougiekabels en die waren perfect.
dus nu heb ik bij techno-shop in utrecht [o"vecht] nieuwe besteld en ik kan ze morgenmiddag op halen.
de verkoper had er wel over,dat ik het wel zou merken als er nieuwe kabels op zitten.
nu zou mijn oom mij zaterdag of zondag even helpen met de montage,het schijnt wel makkelijk te zijn.
maar als ik het niet weet dan blijf ik er liever vanaf,voordat ik iets verkeerd doe.

ik had ook limpex gevraagd naar bougiekabels,maar ik krijg er gelijk een heel verhaal bij met wat er eventueel ook kan.
maar als ik dat wil doen,dan ben ik gelijk een paar honderd euro kwijt,en dat heb ik voorlopig niet.

gr jaco


w8upforme

Haha jij hebt John aan de lijn gehad, die praat idd erg veel, wel aardige man verder maar praten doet ie echt VEEL

jaco

ja,hij praat echt veel.

tevens heb ik vandaag dcp polyester gebeld voor mijn achterlichtspoilers,maar die zijn helaas nog niet klaar :'(
hij heeft het namelijk ontzettend druk.

nismo

heb je al nieuwe bougies dan of niet?

Anti autostyle!!

jaco

nee,ik heb 3/4 jaar geleden ngk platinum bougies gekocht en die zijn nog perfect.
ik heb de micra nu 6 jaar,hij was bijna 3 jaar toen ik hem kocht,dus na 9 jaar mogen er denk ik wel eens nieuwe bougiekabels op.
ik had het namelijk bij de apk&grote beurt [in mei] aan de dealer gevraagd,en die vertelde mij dat de kabels na 9 jaar wel eens vernieuw mogen worden.
maar omdat ze toen nog goed waren,was dat nog niet nodig,maar voor de zekerheid vervang ik ze toch maar.

nismo

ja ik bedoelde of je al betere bougies had en niet de standaard..

Anti autostyle!!

jaco

standaard bougies heb ik nooit in de micra gehad.
ik heb eerst brisk premium bougies gehad en ben toen over gestapt naar ngk platinum bougies.
ik vind persoomlijk ngk beter dan brisk,maar dat is mijn mening.

nismo

ja en dat vinden de nissan racing teams ook ;) want ngk is sponsor van xanavi racing team

Anti autostyle!!

Igor

Je moet gewoon originele kabels kopen van Nissan, die zijn het beste.

Micra_powerk10

Maar hangt ook een prijskaartje aan en het komt niet bij nissan weg maar ook bij KW.

Alleen bij de automatrialenzaak betaal je ietsiee.. minder

Citaat van: Igor op 10 augustus 2006, 16:04:54
Je moet gewoon originele kabels kopen van Nissan, die zijn het beste.
I am only the driver..
Ford USA Mustang