micra k11 van jaco lucas

Gestart door jaco, 25 september 2005, 19:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MicraMuts

Ok dan!! ik ben benieuwd  ^-^ :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

#106
ik ben vanmiddag gebeld door nik van nm-parts,dat hij wegens fam omstandigheden de afspraak wilde verzetten.
nu moet ik maandag 3 juli om 11.00 bij nm-parts zijn voor mijn rvs tussendeel (uitlaat).
dus nog een paar dagen wachten.

gr jaco

jaco

ik werd gisterenmiddag door luigi (vader van igor) gebeld,met de mededeling dat hij bij nm-parts was geweest maar dat hij niets kon doen aan de uitlaat van zijn micra.
dit kwam doordat een machine kapot was gegaan,maar het onderdeel wat er kapot was,moest apart besteld worden en dat kan nog wel een week misschien iets langer duren.
ik heb nm-parts wel 20 keer gebeld en een bericht ingesproken,maar ik hoor niets meer van nm-parts en dat is al 2 en 3 dagen geleden.
en ik heb ook weinig zin om maandag voor niets naar noordwijkerhout toe te rijden.
maar hij had mij afgelopen dinsdag vertelt dat hij wegens fam omstandigheden de afspraak moest afzeggen.
maar aangezien ik wel binnenkort een nieuw rvs tussendeel moet hebben,ben ik genoodzaakt naar een ander toe te gaan.
nu ben ik vandaag bij dbm engineering in maarssen geweest en daar moet ik maandagmorgen even terug komen,en dan gaan ze even kijken wat het gaat kosten om bij hun een rvs tussendeel te maken.
mijn tussendeel is nu aardig verrot aan het worden,want als ik nu mijn micra doortrekt dan hoor ik dat er iets in mijn tussendemper los licht (rammeld).
en ik heb al een keer mee gemaakt dat mijn uitlaat doorgerot was en tijdens het rijden afbrak,en dat wil ik niet nog een keer mee maken (mijn vorige auto vw polo coupe "90).
dus als ik maandag meer weet,dan meld ik het hier wel even.

gr jaco


Challenge

Schiet dan ook niet helemaal op dan.
Hopen dat het maandag wel lukt dan? :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts

Succes!! en hopen dat ze niet de hoofdprijs vragen :-\

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jaco

ja dat hoop ik ook niet,alleen heb ik wel als voordeel dat een rvs tussendeel niet meer kan roesten,dus dan ben ik wel in 1 keer klaar.
en mocht het iets duurder zijn als bij nm-parts,het zij zo.

ik wacht het morgen wel af,en als ik iets weet dan meld ik het wel.

gr jaco


jaco

ik ben vanochtend bij dbm engineering geweest en nu kost een nieuw tussendeel bij hun incl montage ongeveer E300,00 euro.
nu komt er waarschijnlijk geen tussendemper meer onder,mijn remuseinddemper dempt volgens hun wel genoeg. >:D
mocht ik het later toch nog te veel geluid vinden,dan kunnen ze er altijd nog een tussendemper tussen zetten. :)
nu moest hij alleen 2x90gr bocht / 1x45gr bocht en ik dacht 2 meter buis bestellen,als hij de spullen binnen heeft,dan maken we een afspraak om het te laten monteren.
dus binnenkort heb ik mijn nieuwe uitlaat. ;D
ik zal dan foto"s plaatsen. :)

gr jaco :)



Challenge

Klinkt goed,wel een aardig prijsje :duim:
Ik was van mijn 2e kat naar einddemper 200 euro kwijt.
Rvs van laser :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jaco

ik ben net nog even langs dbm engineering gereden en mijn nieuwe rvs tussendeel komt morgenochtend binnen. :D
dbm zou mij morgenochtend bellen als de betreffende spullen binnen zijn,zodat we dan een afspraak kunnen maken.
dan word waarschijnlijk mijn nieuwe rvs tussendeel begin volgende week gemonteerd. :)
ik ben wel benieuwd hoe mijn micra dan klinkt,dan heb ik namelijk alleen een spagettispruitstuk/1 kat/en een remus einddemper onder mijn micra hangen. 8)

gr jaco :)

jaco

#114
mijn nieuwe rvs tussendeel (uitlaat) word maandag a.s gemonteerd door dbm engineering. :duim:
ik moet mijn micra dan s"morgens om 9,00 brengen en dan kan ik hem s"middags weer ophalen. :)
ik krijg van hun een gratis leenauto mee.
misschien mag ik wel een skyline meenemen 8),dat zou wel leuk zijn ;D
ik ben wel benieuwd hoe mijn micra zal klinken zonder tussendemper.

gr jaco

Micra_powerk10

Hej Jaco,
Klinkt goed een klant van me rijd alleen met een remusdemper heeft een 1.3 16v uit 1994 heeft zelf de tussendemper vervangen door een rechte buis ertussen te lassen maar dat klinkt ook wel leuk.
Succes en misschien tot op de meeting >:D

Gr. Marco

Citaat van: jaco op 07 juli 2006, 13:29:33
mijn nieuwe rvs tussendeel (uitlaat) word maandag a.s gemonteerd door dbm engineering. :duim:
ik moet mijn micra dan s"morgens om 9,00 brengen en dan kan ik hem s"middags weer ophalen. :)
ik krijg van hun een gratis leenauto mee.
misschien mag ik wel een skyline meenemen 8),dat zou wel leuk zijn ;D
ik ben wel benieuwd hoe mijn micra zal klinken zonder tussendemper.

gr jaco
I am only the driver..
Ford USA Mustang

jaco

ik heb vanmiddag mijn micra weer op kunnen halen bij dbm in maarssen. :D
ik moet zeggen het klinkt geweldig,en ik heb ook iets meer koppel gekregen volgens hun. 8)
dbm heeft een foto gemaakt van hoe mijn uitlaat was en hoe hij nu is,die zouden ze naar mij toe sturen (email),dus als ik die heb ontvangen dan zal ik hem gelijk op het forum plaatsen. ;)

gr jaco :)


jaco

ik heb zelf ook maar even foto"s gemaakt van de rvs uitlaat.





gr jaco

MicraMuts

Oeh!!  :D en en en hoe klinkt ie?  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Jan-Paul

Behoorlijk dikke buis trouwens!
Penningmeester Nissanclub Nederland