Japanse autosport festival - TT circuit Assen - 5 september 2010

Gestart door SpeedRocker, 27 mei 2010, 00:25:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

#90
Jullie hadden 't weer mee 8)
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, probeer echt een keer mee te gaan naar Assen, moet je een keer geweest zijn..

Mooie foto's...nog meer?

Gaaf die Japanse vlag op je motorkap, Red Racer!

Jeroen330

Jaja, het was lache

Heb zelfs met de micra een prijs gewonnen.. Nouja, de micra heeft door mij een prijs gewonnen :P

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

ik vond het wel jammer dat je zo vroeg weg ging jeroen, maja waarvoor was de prijs dan?

mijn pics komen nog eeens online


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Citaat van: Red Racer op 06 september 2010, 19:02:39
ik vond het wel jammer dat je zo vroeg weg ging jeroen, maja waarvoor was de prijs dan?

mijn pics komen nog eeens online


Hij was niet weg, hij was met zijn auto die prijs aan het winnen, vandaar dat hij niet op de stand was. Tenminste, dat denk ik.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Klopt, ik was er nog wel, alleen had ik de micra nodig mijn kunstjes te bewijzen..
Bij Auto-X was ik te laat me in te schrijven voor de stock klasse (auto's met standaard motor ed) dus schreef ik me maar in voor de modified klasse..

Hierin reden alleen maar autotjes met 150+ pk... Stond ik daar met de Micra 1.3 a 75PK.. Maar wel met heel veel zin en behoefte hard te trappen...

Snelste ronde in de selectie was 38.00 en ik reed daar een 39,2 met de Micra, genoeg reden door te gaan naar de finale..

Ik moest eerst en had twee kansen..
Eerste rondje: 39,80
Tweede rondje: 37,04!!

Uiteindelijk was er een iemand sneller met een Galanza (Toyota starlet) GT Turbo met 210 pk..
Hij reed een ronde van 36,90, het verschil was dus maar 0,14 seconde..

Al met al geen slechte prestatie met een gewone Micra..
Dan nog het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Q6HahLkZxzo

Dit was van de voorrondes..

vlak voor de finale vroeg ik een optie aan voor bonuspunten (tja, je moet het allemaal toch maar met een knipoog benaderen) en als ik onder het mom van gewichtsbesparing in mijn onderbroek zou gaan in de finale dan zou ik een seconde aftrek krijgen

Ik dus in mijn onderbroek (wetende dat ik de extra seconde toch niet zou krijgen)
Helaas kreeg ik de extra seconde niet, maar wie A zegt, moet ook NUS zeggen, dus uit die kleding!





Daar zat ik dan:



Uiteindelijk kwam er dus toch een mooie tijd.. Het kost je wat bandenprofiel, een handrem, remblokjes en een koppeling, maar boeie! Als je maar lol hebt!

Prijsuitreiking:



Kortom: De micra laat zijn tanden zien op Assen!!!! en dat tussen auto's met 2 tot 3 keer zoveel PK's

Jeroen330

Overgens, de snelste ronde in de stock klasse was 38,10, dus daar had ik eerste geweest

Larrs

Ik heb het zelf gezien en echt geweldig wat jij gepresteerd hebt met je Micra. :duim:

Ze hadden je wel een extra prijs mogen geven, omdat je eigenlijk niet in die klasse hoorde en toch won.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Jeroen330

Er waren wat teams van de time attack die de complimenten gaven voor de prestatie, dus dat was wel mooi ja

SpeedRocker


Challenge

Ik denk dat je zeker trots mag zijn :duim:
Als het volgend jaar is ,doe ik misschien ook wel mee,of toch maar weer het sprinten >:D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jeroen330

Citaat van: Challenge op 07 september 2010, 19:46:01
Ik denk dat je zeker trots mag zijn :duim:
Als het volgend jaar is ,doe ik misschien ook wel mee,of toch maar weer het sprinten >:D

Ik daag je uit.....

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jeroen330