Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joery-Joery

Citaat van: Milo op 30 juli 2011, 17:02:29
Goed bezig! O0
En veel plezier! ;)

Dankje ;)

Citaat van: richardwbb op 30 juli 2011, 18:14:28
Netjes hoor! Ik vat alleen even niet waar de 4 bouten voor nodig zijn?

Zodat ik hem aan mijn deur kan monteren en los kan maken wanneer dat nodig is.

2yellow4u


Joery-Joery

De deurbakken werden toch iets te breed waardoor je net niet lekker kon zitten met je benen.
Versie 1 dus de prullenbak in en verder met versie 2  :P

Deze keer maar besloten om de gehele lengte van de deur te gebruiken zodat ik de deurbak zo dun mogelijk kon maken en alsnog aan de benodigde liters kon komen.


En weer verder met de opbouw, niet overal geheel naadloos maar alle oneffenheden worden weg geplamuurd en alle hoeken aan de binnenkant nog bedekt met polyester matjes.



Morgen hopelijk weer verder  :)

Joery-Joery

Vandaag weer verder wezen knutselen :)

Wat polyester matjes geplaatst op de naden van de deurbak en enkele kieren gevuld met een mix van polyester en polyesterplamuur om er zeker van te zijn dat alles 100% luchtdicht is.


Daarna de 1e en 2e (vanaf rechts naar links gezien)  bovenste platen er op gelijmd.



Het 3e plaatje waar de speaker in komt moet ik nog even laten uitfrezen door mijn schoonvader. Zelf heb ik namelijk alleen een te grote bovenfrees hiervoor en hij als timmerman is daar ook veel en veel beter in  :P

Ook ben ik nog op zoek naar een mooie oplossing om mijn woofers aan te kunnen sluiten in de deurbak waarbij de deurbak nog wel van de deur afgehaald kan worden zonder de speaker los te koppelen.

Kevertje-SYS

over dat aansluiten stuur ik je wel een pmetje

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Joery-Joery

Laatst de rechterbak "af" gekregen om te proefdraaien en wat een wereld van verschil zeg hééérlijk. Veel meer kick ben benieuwd als ik de 2e af heb :).

Ook heb ik besloten om de deurbakken te gaan bekleden met lichtgrijs skai.




Milo

Je wordt daarom wel flink op je ruimte ingekort xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Nee valt reuze mee, het ziet er op de foto erger uit dan het is.

Red Racer

het is vooral die schuine hoek met die speaker die wat naar binne komt. je kan er mooi bekerhouders van maken ;)

wil het wel eens horen als het zowm goeie kick meegeeft.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joery-Joery

Een keertje op een meeting ofzo, zou wel goed moeten komen denk ik ;)

Joery-Joery

Vandaag eens een keertje iets anders gedaan dan audio  :D

Ik ben binnenkort jarig en aan mijn familie als verjaardagscadeau een poetsmachine (DAP900) gevraagd.
zelf een hoop spullen erbij gekocht en sinds ik zelf mijn cadeau al besteld heb  >:D

Vanochtend om half 10 dus begonnen om mijn auto flink aan te pakken.


Als eerst de auto afgespoten en daarna gewassen met de 2- emmer methode.
Hierna de gehele auto gekleid.. wat ben je daar lang mee bezig zeg, af en toe van arm wisselen omdat het niet meer lukte met de ander.

Vervolgens de poetsmachine erbij gepakt en een testspot gemaakt om te kijken welke pad met welk polijstmiddel het voor elkaar zou krijgen.

Voor het polijsten:



En zo was het echt over heel mijn auto!!

Actiefoto toen ik net begon met polijsten.


Maar na het polijsten  ;D

En het dak was nog wel in de slechtste staat maar nu:

De motorkap:


Ik ben er ongeveer heel de dag bezig geweest om 19:45 er maar mee opgehouden.  Alles kunnen polijsten op de voor en achterbumper na maar die zijn nog in wel in erg goede staat sinds die er nog niet zo lang op zitten.

Morgen verder met het voeden van de laklaag en daarna in de wax zetten.






Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

oehw hebe hebe, kan helaas niet vanwege me stickers.↲
het resultaat is echt geniaal mooi


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Ja kostte wat moeite maar resultaat is echt geweldig, ik kan het nog steeds niet geloven als ik naar de micra kijk.