goedkope heldere koplampen!

Gestart door CTIS, 15 januari 2010, 21:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paulus

idd mooier en ik zou niet klagen! Ik heb ze gister besteld en ben benieuwd, komen als het goed is morgen binnen.
Afwachten dus even.....

Taxloss

Dan komen ze ook, die mensen zijn heel snel en netjes met leveren...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

dimimicra

Citaat van: paulus op 26 januari 2010, 20:56:30
idd mooier en ik zou niet klagen! Ik heb ze gister besteld en ben benieuwd, komen als het goed is morgen binnen.
Afwachten dus even.....
Welke kleur heb jij besteld ? ?
De mijne komen zeker en vast morgen aan, super snel :-)
Heb al het UPS track&trace nummer en het is al onderweg naar mij ^^


Taxloss

ik dacht origineel te zijn met mijn lampen
denk dat ik maar opzoek ga naar iets anders... hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

dimimicra

HAha :-D Voor die prijs is het normaal dat iedereen ze koopt hé :-)
Khad juist een stuk, dus kwam te pas...


dimimicra

En jij hebt de zwarte versie, ja hé ? Ik heb de chromen genomen :-)


paulus

oke oke, ik bestel ze wel af!!!  :P

Ik heb zwarte besteld, mijn hele auto is oranje/zwart dus vandaar!
Ik zal de foto's plaatsen als ze erin zitten.

Taxloss

Tja... dat kan... maar jah dat maakt het nog steeds minder origineel vind ik. Ik houd ervan om anders te zijn dan de rest...  dus vandaar.... komt goed.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

dimimicra

Citaat van: Taxloss op 26 januari 2010, 21:14:16
Tja... dat kan... maar jah dat maakt het nog steeds minder origineel vind ik. Ik houd ervan om anders te zijn dan de rest...  dus vandaar.... komt goed.

Ocharme haha ^^
Kwoon toch in Belgie, je zal me waarschijnlijk nooit tegenkomen :-P:-D
Is er dan ook iemand in Belgie die die exclusieve lampen heeft :-)


Taxloss

We hebben wel meer belgische leden hoor. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

paulus

Bij deze de foto! Ik heb ze eerst rondom afgekit met siliconekit (dit staat ook vermeld in de verpakking) ivm vocht en vervolgens gemonteerd. De stekker belegging klopte niet, de richting aanwijzer is stadslicht en andersom. Even de stekkerpootjes omsteken en dit was ook weer opgelost! Het beeld voor de apk is prima alleen moet ik effe mijn schakelaar voor de koplamp verstelling eruit halen er zitten namelijk geen stelmotortjes bij en deze zijn ook niet over te zetten. Apk regel zegt als er een schakelaar aanwezig is moet de verstelling werken. De handmatige verstelling werkt op&neer prima, maar links&rechts niet echt lekker.

Dit was ter info want ik ben er helemaal blij mee!

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

dimimicra

Citaat van: paulus op 02 februari 2010, 21:26:42
Bij deze de foto! Ik heb ze eerst rondom afgekit met siliconekit (dit staat ook vermeld in de verpakking) ivm vocht en vervolgens gemonteerd. De stekker belegging klopte niet, de richting aanwijzer is stadslicht en andersom. Even de stekkerpootjes omsteken en dit was ook weer opgelost! Het beeld voor de apk is prima alleen moet ik effe mijn schakelaar voor de koplamp verstelling eruit halen er zitten namelijk geen stelmotortjes bij en deze zijn ook niet over te zetten. Apk regel zegt als er een schakelaar aanwezig is moet de verstelling werken. De handmatige verstelling werkt op&neer prima, maar links&rechts niet echt lekker.

Dit was ter info want ik ben er helemaal blij mee!
Hallo,

waar heb je die silicone moeten bevestigen ?


paulus

rondom op de afscheiding van het glas topv het koplamphuis. Ziet er niet echt fraai uit maar daar zie niets van als de lampen gemonteerd zitten.

dimimicra

Citaat van: paulus op 02 februari 2010, 21:57:31
rondom op de afscheiding van het glas topv het koplamphuis. Ziet er niet echt fraai uit maar daar zie niets van als de lampen gemonteerd zitten.
Oké , ga ik ook dan doen :-)